Babahami

Cikkek családoknak

Bár évekkel ezelőtt még viszonylag kevés cég ismerte a keresőoptimalizálás fogalmát, napjainkban egyre kevesebb olyan vállalkozás van, amely ne tudná mi is az a SEO (Search Engine Optimization). A cégvezetők többsége azonban sok esetben abba a tévedésbe esik, hogy azt gondolja, a programozók, rendszergazdák, honlapkészítők biztos értenek a keresőoptimalizáláshoz is, azonban ez komoly tévedés. Bár előfordulnak átfedések, azonban a legtöbb weboldalkészítő nem figyeli naprakészen a keresőoptimalizálás változásait. Viszont a SEO az a terület, amit vagy profin, naprakész ismeretekkel végzünk, vagy többet árthatunk, mint amennyit használunk vele.

A keresőoptimalizálás két nagy területre bontható: on-page seo-ra és off-page seo-ra. Ha egyszerűen akarunk fogalmazni minden ami a weboldalon belül történik keresőoptimalizálási célból az az on-page seo és minden, ami a weboldalon kívül történik, de az adott weboldal Google helyezésének (SERP) javítása a célja, az az off-site seo.

Mivel a Google folyamatosan finomítja a keresési algoritmusát, így ha nem rendelkezünk naprakész ismeretekkel a keresőoptimalizálás terén, akkor mind az on-page seo, mind az off-site seo terén nagyon el lehet szúrni a keresőoptimalizálást, még akár egy Google büntetést is begyűjthetünk a weboldalunknak.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük